غذا خشک مفید آماده و با کیفیت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
غذا خشک مفید آماده و با کیفیت
دو شنبه 21 آذر 1401 ساعت 21:13 | بازدید : 475 | نویسنده : علی | ( نظرات )

طرز تهیه غذای خشک سگ در خانه

برای تهیه غذای خشک سگ در خانه می‌توانید از ترکیب گوشت مرغ یا گوشت قرمز، میوه‌هایی مانند آناناس، سیب‌زمینی و هویج، سبزیجات و آرد گندم یا ذرت استفاده کنید. کلیه این مواد را در غذاساز ریخته و خرد نمایید تا حالت خمیری شکل به خود بگیرد. سپس خمیر به‌دست آمده را با قالب فرم داده و سپس بر روی سینی فر بچینید و سینی را در دمای 350 درجه سانتی‌گراد و به مدت 45 دقیقه در فر قرار دهید تا بپزد.غذای خشک سگ شما آماده است. اگر وقت کافی برای تهیه غذای خشک خانگی را ندارید می‌توانید خرید غذای خشک خارجی از پی کی پت را جایگزین تهیه غذای خانگی کنید.

 

غذا خشک مفید

تهیه غذای خوشمزه برای سگ از دغدغه‌های بسیار مهم صاحبان سگ است. آن‌ها سعی می‌کنند با یاد گرفتن روش‌های طرز تهیه غذای خشک سگ در منزل، تغذیه‌ای خوب و مناسب را برای این حیوان دوست داشتنی و باوفا فراهم کنند تا بتوانند تمامی نیازهای بدنی سگ خود را فراهم نمایند. به غیر از غذای خشک خانکی، غذای خشک آماده نیز در فروشگاه ها وجود دارد و یکی از این غذای خوشمزه ، غذا خشک مفید است که در فروشگاه دیجی پت موجود است.

 

 

غذای خانگی برای سگ هاسکی

سگ‌های هاسکی که بومی مناطق قطبی هستند به پروتئین و چربی زیادی برای تامین انرژی لازم نیاز دارند. به همین دلیل وعده‌های غذایی آن‌ها باید محتوی مقادیر کافی و متعادل از انواع ویتامین‌ها و ریزمغذی‌ها باشد. اگرچه سگ‌های هاسکی پرخور نیستند اما باید به مقدار کافی نیز غذا بخورند و برای تعیین مقدار غذای آن‌ها باید 2 تا 3% از وزن کل بدنشان را در نظر گرفت.

 

غذای ارزان برای سگ

اگر به‌دنبال تهیه غذای ارزان قیمت برای سگ هستید می‌توانید در آشپزخانه منزل خود غذاهای خانگی تهیه کنید و یا در صورت تمایل با مراجعه به سایت پی کی پت شاپ نسبت به خرید بهترین، باکیفیت‌ترین غذای خشک سگ خارجی و کنسروی سگ اقدام نمایید.

 

طرز تهیه غذای سگ با سویا

کنجاله سویا، پنیر توفو، دانه سویای خام یا بوداده، شیر سویا، سس سویا مناسب‌ترین خوراکی‌های محتوی برای سگ‌هایی هستند که تمایلی به خوردن غذاهای پروتئین‌دار حیوانی نیستند. این خوراک‌ها می‌توانند منبع گیاهی بسیار مناسبی برای جایگزین کردن منابع حیوانی باشند. پس اگر سگتان به سویا حساسیت ندارد می‌توانید بدون هیچ نگرانی این ماده خوشمزه و بسیار مفید را در رژیم غذایی او بگنجانید.

 

غذای خانگی برای سگ مالتیز

با توجه به حساس بودن سگ‌های نژاد مالتیز و خصوصیات خاصی که دارند، بهتر است در تهیه غذای خانگی برای این نژاد از سگ دقت کافی و لازم را به‌کار برد. توله‌سگ‌های نژاد مالتیز تا سن 6 ماهگی روزانه به 400 کیلوکالری، از 6 ماهگی تا 12 ماهگی روزانه به 300 کیلوکالری و سگ‌های بالغ بالای 12 ماه به 200 کیلوکالری انرژی نیاز دارند.استفاده از مقادیر بیشتر از این مقادیر برای سگ موجب چاق شدن و اضافه وزن این نژاد سگ خواهد شد.پس بهتر است رژیم غذایی سگ مالتیز خود را بر اساس نیازهای او و تحت نظارت دامپزشک تعیین کنید.

 

غذای توله سگ

توله‌سگ‌ها از هر نژادی که باشند به دلیل سن رشد و نیاز بدنشان برای قوی‌تر شدن و رشد و نمو کافی و همچنین بخاطر داشتن فعالیت و جست و خیز بیشتر برای کشف دنیای پیرامون خود، به مقادیر بیشتری غذا در تعداد وعده‌های بیشتر نیز نیاز دارند. رژیم غذایی‌ای که برای این گروه در نظر گرفته می‌شود بهتر است محتوی تمامی مواد لازم باشد تا بتواند نیازهای اساسی بدن توله را تامین نماید. عدم رسیدن مواد کافی به بدن توله سگ باعث می‌شود بدن او رشد و نمو خوبی نداشته و در سنین بالاتر دچار مشکلات و بیماری‌های مختلفی گردد. توله‌ها به حداقل 4 وعده غذایی در طول روز نیاز دارند.

 

غذای خانگی برای سگ ژرمن

سگ‌های ژرمن به‌دلیل وضعیت جسمانی خاص و رفتار دوستانه‌ای که دارند در زمینه‌های مختلفی به‌کار گرفته می‌شوند.سگ‌های امداد و نجات، پرستار، پلیس و... بیشتر از نژاد سگ ژرمن هستند. بنابرین بهتر است با توجه به میزان فعالیت این نژاد سگ، وضعیت تناسب جسمانی و سن او از مواد حاوی مقادیر مناسب پروتئین، ویتامین، مواد معدنی، فیبر و چربی استفاده شود.

 

طعم دهنده غذای سگ

اگر می‌خواهید برای سگ خود غذای خانگی تهیه کنید که طعم خوشی داشته باشد و می‌خواهید مقادیر بسیار کمی ادویه و چاشنی به غذا اضافه کنید بهتر است از انجام این‌کار خودداری کنید.! دلیل آن حساسیت معده و سیستم گوارشی سگ به ادویه و چاشنی است.اگر در غذای سگتان از این مواد استفاده کنید باید منتظر عواقب ناخوشایند آن نیز باشید دلیل این امر تفاوت در سیستم گوارشی انسان و سگ است.

 

طرز تهیه غذای سگ پامر

سگ‌های نژاد پامرانین بسیار بامزه و دوست‌داشتنی هستند. انرژی و فعالیت روزانه زیادی دارند و بسیار کنجکاو هستند.به همین دلیل باید غذایی که برای آن‌ها تهیه می‌شود حاوی پروتئین، ویتامین، کربوهیدرات، چربی، فیبر، آنتی‌اکسیدان و... باشد. و در غذای آن‌ها هیچ‌گونه ماده افزودنی، رنگ خوراکی، چاشنی، ادویه و مواد شیمیایی استفاده نشده باشد.

 




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :